Lediga jobb som Enhetschef inom social omsorg i Sandviken

Se lediga jobb som Enhetschef inom social omsorg i Sandviken. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Sandviken som finns hos arbetsgivaren.

Gruppledare Handläggarenheten

Inom Omsorgsförvaltningen med ca 1200 medarbetare erbjuder vi ett meningsfullt och betydelsefullt arbete. Vår verksamhet består av omsorg om både äldre och funktionsnedsatta. Vår strävan är att omsorg skall bygga på samarbete mellan den enskilde, närstående och medarbetare. Handläggarenheten omfattar idag en chef, en gruppledare på deltid, biståndshandläggare, LSS-handläggare samt handläggare inom socialpsykiatri. Utifrån nuvarande erfarenheter samt framt... Visa mer
Inom Omsorgsförvaltningen med ca 1200 medarbetare erbjuder vi ett meningsfullt och betydelsefullt arbete. Vår verksamhet består av omsorg om både äldre och funktionsnedsatta. Vår strävan är att omsorg skall bygga på samarbete mellan den enskilde, närstående och medarbetare.

Handläggarenheten omfattar idag en chef, en gruppledare på deltid, biståndshandläggare, LSS-handläggare samt handläggare inom socialpsykiatri. Utifrån nuvarande erfarenheter samt framtidens utmaningar i form av demografiska förändringar och antagandet om ett ökat antal biståndsansökningar kommer enheten att förstärkas med två tjänster som gruppledare.

Handläggarenhetens ansvar omfattar myndighetsutövning för kommunens äldre och funktionsnedsatta och boendesamordning. Nu söker vi dig som vill arbeta med och leda ett glatt och engagerat team på ca 20 personer. Vi förutsätter att du delar våra grundläggande värderingar. Du är entusiastisk, ansvarstagande och engagerad. Vi eftersträvar mångfald bland
medarbetarna med tanke på kön, ålder, etnicitet mm.

PERSONALFÖRMÅNER
Sandvikens kommun erbjuder ett flertal personalförmåner. Inom många av våra yrkeskategorier erbjuds semesterväxling och årsarbetstid. Du kan även utöva friskvård till förmånligt pris och delta i hälsofrämjande aktiviteter som gör att vi mår bra till kropp och själ. Pulsen är vår personal- och fritidsförening som vi är mycket stolta över, som erbjuder många aktiviteter och dessutom är en av Sveriges bästa personalföreningar.

ARBETSUPPGIFTER
Som gruppledare för handläggarenheten inom Omvårdnadsförvaltningen kommer du att bistå chefen att leda den operativa verksamheten inom enheten. Det innebär bland annat att leda och fördela det dagliga arbetet samt hålla i gruppmöten.
Ansvara för medarbetares yrkesmässiga och personliga utveckling genom tydlig återkoppling på resultat i det dagliga arbetet. Följa upp den dagliga verksamheten i befintliga system eller upprätta system för uppföljning vid behov. Samverka med verkställigheten och andra interna och externa aktörer. Tillsammans med handläggarchefen arbeta med metodutveckling, verksamhetsutveckling och kvalitetssäkring, där implementering av nya arbetssätt också ingår.
Skapa och upprätthålla rutiner för arbetet. Ha delegerat arbetsmiljöansvar avseende enhetens operativa arbete. Vikariera för enhetschefen vid dess frånvaro.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är utbildad socionom eller har annan utbildningsbakgrund som arbetsgivaren kan betraktas som likvärdig.

Vi vill att du är väl förtrogen med organisatoriska och strategiska frågor samt lagstiftning inom socialtjänstens område. Vidare har du erfarenhet av samverkan med andra myndigheter och aktörer inom det sociala området. Du har goda kunskaper inom yrkesområdet och dess lagstiftning samt kunskaper om att tolka prejudikat och riktlinjer. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha varit i arbetsledande befattning och van med att organisera, prioritera och strukturera det dagliga arbetet. Vi söker dig som är stabil och trygg i dig själv och som är bra på att lyssna in andra. Du är bra på att planera och strukturera ditt eget arbete. Du har en positiv inställning genom att du ser möjligheter före hinder.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet. För tjänsten behöver du ha B-körkort.

Erfarenhet krävs.

ÖVRIGT
Som ledare i Sandvikens kommun är du varje dag med och formar vår gemensamma framtid. I ditt arbete får du möjlighet att möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Ditt ledarskap präglas av mod, tydlighet och nyfikenhet.
Tillsammans bidrar vi till välfärd för Sandvikens 39 000 invånare.

I våra verksamheter arbetar 3000 människor inom 370 yrken. Vår vision är ett Sandviken där vi känner oss hemma och gör
varandra bättre. Med ett brett utbud av kultur, idrott och upplevelser och naturen inpå knuten är Sandviken en plats där det
är enkelt att trivas.

Som ny ledare har du förmånen att få gå vårt uppskattade interna ledarprogram. Vår ledstjärna är det situationsanpassade
personliga ledarskapet med ett coachande och hälsofrämjande förhållningssätt. Tillsammans arbetar vi för ett långsiktigt
hållbart arbetsliv där alla får möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt.

Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare:
Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden. Visa mindre

Verksamhetschef till Rökebo LSS

Vill du ha en nyckelroll i skapandet av framtidens bästa barn och ungdomsboenden? Vi på Olivia omsorg söker nu en verksamhetschef, som med en trygg och fast hand vill leda vårt barn och ungdomsboende Rökebo LSS i Sandviken. Våra engagerade medarbetare skapar förutsättningar för unga i behov av extra stöd, att kunna leva ett mer självständigt liv. Vill du bli en del av vårt fantastiska team? Om oss Vi på Olivia Omsorg har sedan vår start 2002 bedrivit oli... Visa mer
Vill du ha en nyckelroll i skapandet av framtidens bästa barn och ungdomsboenden? Vi på Olivia omsorg söker nu en verksamhetschef, som med en trygg och fast hand vill leda vårt barn och ungdomsboende Rökebo LSS i Sandviken. Våra engagerade medarbetare skapar förutsättningar för unga i behov av extra stöd, att kunna leva ett mer självständigt liv. Vill du bli en del av vårt fantastiska team?

Om oss

Vi på Olivia Omsorg har sedan vår start 2002 bedrivit olika verksamheter inom ramen för LSS. Våra verksamheter består av gruppboenden, serviceboenden, barn och ungdomsboenden och dagliga verksamheter. Vi driver verksamheter både på entreprenad och i egen regi, och vi är omkring 400 medarbetare. Vi är en del av Team Olivia som är ett ledande omsorgsföretag med tjänster inom bland annat personlig assistans, individ- och familjeomsorg och hemomsorg.

Vi erbjuder

Hos oss är du ständigt med och utvecklar vår organisation. Samtidigt får du möjlighet att vara med och utveckla ett av branschens ledande företag. Vi erbjuder dig ett spännande uppdrag där du har möjlighet att skapa relationer med kunder, medarbetare och uppdragsgivare på alla nivåer. Hos oss har du stöttande och coachande chefer nära dig, Olivia Omsorgs stödteam och övriga centrala stödfunktioner inom koncernen.

För att vi gemensamt ska kunna utveckla vår verksamhet krävs ett enhetligt, samspelande och utvecklande ledarskap. Som stöd i vårt arbete och ledarskap använder vi vår modell Ledarskapskompassen. Den består av fyra viktiga egenskaper; teamorientering, samarbetsorientering, affärsorientering och förändringsorientering. Det är egenskaper som våra ledare behöver för att kunna bygga ett bolag med teamarbete som ryggrad.

Om tjänsten

Som verksamhetschef leder du arbetet på vårt barn och ungdomsboende Rökebo LSS som drivs i egen regi. Målgruppen är barn och ungdomar med olika diagnoser inom autismspektrum, utvecklingsstörning eller psykiatriska tilläggsdiagnoser inom personkrets 1. Boendet finns lokaliserat på en vacker och naturnära plats, med goda kommunikationer till Sandviken. Du ansvarar för tre av bolagets gruppbostäder för barn och ungdomar där varje gruppbostad har 5 platser.

I ditt arbete ingår att coacha dina medarbetare och vara ett stöd i deras dagliga arbete. Som ledare hjälper du medarbetarna att växa och utvecklas i sin yrkesroll. Du ingår i ett team med andra verksamhetschefer, stödresurser, regionchef och VD. Du sitter med i företagets operativa ledningsgrupp.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Leda arbetet på boendet med ansvar för verksamhet, personal och budget

- Ansvara för kvalitets- och verksamhetsutveckling på enheterna

- Ansvara för att bedriva det systematiska och strategiska arbetet

- Skapa relationer med både befintliga och nya kunder samt uppdragsgivare



Vem är du?

Du är en driven och trygg ledare med tidigare erfarenhet av LSS och arbete med målgruppen. Som ledare tillämpar du ett aktivt och närvarande ledarskap och trivs med att arbeta nära verksamheten. Din utbildningsbakgrund behöver stämma överens med de formella krav som gäller för att vara tillståndsbärare för en LSS-verksamhet. Du arbetar metodiskt och har goda kunskaper om budget och ekonomisk uppföljning. Du motiveras av att arbeta mot uppsatta mål med förmåga att analysera verksamhetens resultat. Som ledare är du rak och tydlig i din kommunikation. Du gillar att arbeta aktivt och nära verksamheten på ett lösningsinriktat och engagerat arbetssätt. Vidare har du ett stort intresse för branschen och håller dig uppdaterad genom omvärldsbevakning.

Dina erfarenheter

- Tidigare chefserfarenhet från LSS-boenden enligt LSS 9:8

- Är väl förtrogen med lagar, förordning och föreskrifter inom området (LSS & SoL).

- Grundläggande kompetens inom arbetsrätt och arbetsmiljö

- Erfarenhet av budget samt analysera och följa upp resultat



Kvalifikationer:

- Högskoleutbildning inom beteendevetenskap eller vårdvetenskap eller likvärdig utbildning, enligt krav från Inspektionen för vård och omsorg (IVO)

- Är väl förtrogen med lagar, förordning och föreskrifter inom området (LSS & SoL)



Meriterande:

- Erfarenhet av verksamhetsutveckling leda verksamheter i förändring

- Erfarenhet av arbete hos privat aktör inom vård och omsorg

- Övriga utbildningar inom ledarskap, IT och/eller metoder inom socialt arbete tex lågaffektivt bemötande



Övrigt:

- Mycket goda kunskaper i det svenska språket, såväl i tal som i skrift

- God systemvana

- B-körkort



Placering

Du kommer att utgå ifrån vårt kontor i Uppsala men stor del av din arbetstid är på verksamheten Rökebo för att möjliggöra det nära ledarskapet.

Om rekryteringsprocessen

Sista ansökningsdagen är 31 oktober. Rekrytering sker löpande, och tjänsten kan tillsättas under ansökningstiden. Vi tillämpar provanställning och en grundförutsättning för att detta ska kunna förlängas är att IVO beviljar vår ansökan om att du ska stå på tillståndet för respektive verksamhet.

Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta regionchef Lena Bölander [email protected]

Om oss

Olivia Omsorg är ett etablerat växande omsorgsbolag som erbjuder boendelösningar för vuxna och barn samt daglig verksamhet inom LSS. Olivia Omsorg är en del av Team Olivia som är ett ledande omsorgsföretag med 12 000 medarbetare som gör varje enskilt liv rikare och mer värdigt, varje dag. För mer information se vår hemsida www.oliviaomsorg.se (http://www.kungsangensgruppboende.se/) och www.teamolivia.se (http://www.teamolivia.se/). Visa mindre

Verksamhetschef till barn och ungdomsboende LSS

Vill du ha en nyckelroll i skapandet av framtidens bästa barn och ungdomsboenden? Vi på Olivia omsorg söker nu en verksamhetschef, som med en trygg och fast hand vill leda vårt barn och ungdomsboende Rökebo LSS i Sandviken. Våra engagerade medarbetare skapar förutsättningar för unga i behov av extra stöd, till att kunna leva ett mer självständigt liv. Vill du vara med och bidra i vår fortsatta resa fram och bli en del av vårt fantastiska team? Vi på Olivi... Visa mer
Vill du ha en nyckelroll i skapandet av framtidens bästa barn och ungdomsboenden? Vi på Olivia omsorg söker nu en verksamhetschef, som med en trygg och fast hand vill leda vårt barn och ungdomsboende Rökebo LSS i Sandviken. Våra engagerade medarbetare skapar förutsättningar för unga i behov av extra stöd, till att kunna leva ett mer självständigt liv. Vill du vara med och bidra i vår fortsatta resa fram och bli en del av vårt fantastiska team?

Vi på Olivia Omsorg har sedan vår start 2002 bedrivit olika verksamheter inom ramen för LSS. Våra verksamheter består av gruppboenden, serviceboenden, barn och ungdomsboenden och dagliga verksamheter. Vi bedriver verksamheter både på entreprenad och i egen regi, och vi är omkring 400 medarbetare. Vi är en del av Team Olivia som är ett ledande omsorgsföretag med tjänster inom bland annat personlig assistans, individ- och familjeomsorg och hemomsorg.

Om rollen

Som verksamhetschef leder du arbetet på vårt barn och ungdomsboende Rökebo LSS som drivs i egen regi. Målgruppen är barn och ungdomar med olika diagnoser inom autismspektrum, utvecklingsstörning eller psykiatriska tilläggsdiagnoser inom personkrets 1. Boendet finns lokaliserat på en vacker och naturnära plats, med goda kommunikationer till Sandviken. Du ansvarar för tre av bolagets gruppbostäder för barn och ungdomar där varje gruppbostad har 5 platser.

I ditt arbete ingår att coacha dina medarbetare och vara ett stöd i deras dagliga arbete. Som ledare hjälper du medarbetarna att växa och utvecklas i sin yrkesroll. Du ingår i ett team med andra verksamhetschefer, stödresurser, regionchef, marknadsområdeschef och sitter med i företagets operativa ledningsgrupp.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Leda arbetet på boendet med ansvar för verksamhet, personal och budget

- Ansvara för kvalitets- och verksamhetsutveckling på enheterna

- Ansvara för att bedriva det systematiska och strategiska arbetet

- Skapa relationer med både befintliga och nya kunder samt uppdragsgivare



Vem är du?

Du är en driven och trygg ledare med tidigare erfarenhet av LSS och arbete med målgruppen. Som ledare tillämpar du ett aktivt och närvarande ledarskap och trivs med att arbeta nära verksamheten. Din utbildningsbakgrund behöver stämma överens med de formella krav som gäller för att vara tillståndsbärare för en LSS-verksamhet.

Som ledare arbetar du metodiskt och har goda kunskaper om budget och ekonomisk uppföljning. Du motiveras av att arbeta mot uppsatta mål med förmåga att analysera verksamhetens resultat. Som ledare är du rak och tydlig i din kommunikation. För att lyckas i rollen behöver du gilla att arbeta aktivt och nära verksamheten på ett lösningsinriktat och engagerat arbetssätt. Vidare har du ett stort intresse för branschen och håller dig uppdaterad genom omvärldsbevakning.

Kvalifikationer

- Högskoleutbildning inom beteendevetenskap, vårdvetenskap eller likvärdig utbildning, enligt krav från Inspektionen för vård och omsorg (IVO)

- Är väl förtrogen med lagar, förordning och föreskrifter inom området (LSS & SoL)

- Tidigare chefserfarenhet från LSS-boenden enligt LSS 9:8

- Grundläggande kompetens inom arbetsrätt och arbetsmiljö

- Erfarenhet av budget samt analysera och följa upp resultat

- Mycket goda kunskaper i det svenska språket, såväl i tal som i skrift

- God systemvana

- B-körkort krävs



Meriterande om du även har;

- Erfarenhet av verksamhetsutveckling och leda verksamheter i förändring

- Erfarenhet av arbete hos privat aktör inom vård och omsorg

- Övriga utbildningar inom ledarskap, IT och/eller metoder inom socialt arbete tex lågaffektivt bemötande



Placering

Du har möjlighet att utgå ifrån vårt kontor i Uppsala. Största delen av din arbetstid är på boendet Rökebo i Sandviken för att möjliggöra det nära ledarskapet.

Vi erbjuder

Hos oss är du ständigt med och utvecklar vår organisation. Samtidigt får du möjlighet att vara med och utveckla ett av branschens ledande företag. Vi erbjuder dig ett spännande uppdrag där du har möjlighet att skapa relationer med kunder, medarbetare och uppdragsgivare på alla nivåer. Hos oss har du stöttande och coachande chefer nära dig, Olivia Omsorgs stödteam och övriga centrala stödfunktioner inom koncernen.

För att vi gemensamt ska kunna utveckla vår verksamhet krävs ett enhetligt, samspelande och utvecklande ledarskap. Som stöd i vårt arbete och ledarskap använder vi vår modell Ledarskapskompassen. Den består av fyra viktiga egenskaper; teamorientering, samarbetsorientering, affärsorientering och förändringsorientering. Det är egenskaper som våra ledare behöver för att kunna bygga ett bolag med teamarbete som ryggrad

Om rekryteringsprocessen

Sista ansökningsdagen är 18 december. Rekrytering sker löpande, och tjänsten kan tillsättas under ansökningstiden. Vi tillämpar provanställning och en grundförutsättning för att detta ska kunna förlängas är att IVO beviljar vår ansökan om att du ska stå på tillståndet för respektive verksamhet.

Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta regionchef Lena Bölander [email protected]

Om oss

Olivia Omsorg är ett etablerat växande omsorgsbolag som erbjuder boendelösningar för vuxna och barn samt daglig verksamhet inom LSS. Olivia Omsorg är en del av Team Olivia som är ett ledande omsorgsföretag med 12 000 medarbetare som gör varje enskilt liv rikare och mer värdigt, varje dag.

För mer information läs mer på våra hemsidor

www.oliviaomsorg.se (http://www.kungsangensgruppboende.se/) och www.teamolivia.se (http://www.teamolivia.se/). Visa mindre

Föreståndare (deltid) till HVB sökes

Föreståndare till behandlingshem sökes (deltidstjänst). Arbetsgivare: Machan Group AB Hanskrokavägen 8 134 65 INGARÖ E-post: [email protected] Arbetsort: Österfärnebo, Sandviken Platsbeskrivning: HVB Framtiden Antal behandlingsplatser: 8 Information om målgruppen: Pojkar mellan 14–18 år med problematik inom aggressivt/utåtagerande beteende, begynnande kriminalitet, begynnande missbruksproblematik, och/eller där droger och alkohol förekomm... Visa mer
Föreståndare till behandlingshem sökes (deltidstjänst).


Arbetsgivare:


Machan Group AB
Hanskrokavägen 8
134 65 INGARÖ


E-post: [email protected]


Arbetsort: Österfärnebo, Sandviken
Platsbeskrivning: HVB Framtiden


Antal behandlingsplatser: 8
Information om målgruppen:
Pojkar mellan 14–18 år med problematik inom aggressivt/utåtagerande beteende, begynnande kriminalitet, begynnande missbruksproblematik, och/eller där droger och alkohol förekommit i samband med kriminalitet. Psykosocial problematik, pojkar som kommer från en destruktiv hemmiljö, till exempel föräldrar med alkohol- och/ eller drogproblematik.


HVB Framtidens filosofi och värdegrund
Med vårt ledord, TROR (Tydliga Ramar, Omtanke och Respekt), skapar vi en trygg och stabil grund för ungdomarna. Vi utbildar, guidar samt vägleder de unga till alternativa tankesätt och beteendemönster. Detta för att bryta och minimera tidigare destruktiva beteenden som ofta legat till grund för den nedåtspiral dessa ungdomar försatt sig eller hamnat i.
Hur - Vi vet hur viktigt det är med regelbunden fysisk träning och en sund kost för att vi ska må bra.
Vår grundfilosofi, och vad som skiljer oss från de flesta behandlingshem, är att vi implementerar regelbunden fysisk aktivitet som en vital del av behandlingen för ungdomarna.
Den teoretiska delen av behandlingen innefattar bland annat KBT, ADL (miljöterapi), MI (motiverande samtal), samt ÅP (återfallsprevention). Dessa behandlingsprogram fortlöper under hela behandlingstiden i olika former, viket tillsammans med fysisk aktivitet optimerar ungdomarnas förutsättningar till en lyckad behandling.




Beskrivning av arbetsuppgifter
Som föreståndare är du en nyckelperson i verksamheten och har (tillsammans med ledningen) ansvar för klienterna samt för verksamhetens personal, vilket innebär att du ska kunna vara en god förebild ur båda dessa gruppers perspektiv.
Du har ansvar för att verksamheten sköts enligt IVO:s krav, du arbetar också med kvalitetssäkring. Utifrån verksamheten har du ett övergripande ansvar vilket innebär att du tillsammans med ledningen ansvarar för att kvalitetssäkra och vidareutveckla arbetet.
Du har kontakt med myndigheter och ansvarar för rutiner runt inskrivning och placering. Du skall tillsammans med ledningen ansvara för diverse administrativa rutiner. Du ska leda arbetet med dokumentation och incident- avvikelse- och arbetsmiljörapportering.


Vidare ska du arbeta med
o  Att arbetet organiseras så att den enskilde tillförsäkras boende, vård och behandling som är av god kvalitet och uppfyller kraven på säkerhet.
o  Att den enskildes behov av hälso- och sjukvård samt tandvård bevakas.
o  Att personalens behov av handledning tillgodoses.
o  Att personalens behov av kompetensutveckling bevakas och stöds.
o  Att rutiner finns för att hantera synpunkter, klagomål och konflikter.
o  Att hemmets behandlingsmetod eller metoder följs upp och utvärderas.


Beskrivning av kvalifikationer
Vi söker dig som har en utbildning (kandidatexamen) motsvarande minst tre år/180 HP på högskola/universitet med inriktning socionom eller för verksamheten annan adekvat utbildning.
Se IVO:s riktlinjer för föreståndare på HVB-hem. 


Erfarenhet av tidigare arbete som föreståndare är meriterande, gärna med berörd målgrupp (se ovan).
Annan adekvat erfarenhet innefattar arbete inom kommun eller stadsdel, enhetschef, socialsekreterare, eller liknande.
Kunskap inom dokumentation och att du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift är ett krav. Du behärskar svenska i tal och skrift. Språkkunskaper och kulturella erfarenheter, samt tidigare erfarenhet i ledande befattning ser vi som meriter. För att arbeta hos oss skall du ha ett genuint intresse av att arbeta med människor, du skall ha lätt för att skapa förtroendefulla relationer och vara tålmodig. Du är öppen för och intresserad av att utvecklas inom området socialt arbete utifrån evidensbaserad forskning och erfarenheter. Du måste vara trygg i dig själv, ha en god samarbetsförmåga, samt förmåga att leda, utveckla och engagera. Tydlighet, omtanke, starkt eget engagemang och förmågan att vara flexibel är egenskaper som är nödvändiga.
Då idrott och hälsa är en viktig beståndsdel i vår filosofi, såväl som en vital del av behandlingen, är det viktigt att även du delar den uppfattningen.


Som föreståndare ska du vara en god förebild för våra ungdomar med deras bästa i fokus. Ungdomarnas möjligheter till ett gott framtida liv ska ständigt vara i fokus.


Utdrag ur polisregister, misstanke- och belastningsregister kommer att begäras före anställning.


Körkort B fordras.


Varaktighet: Anställningen, alt. Konsultuppdraget, är en provanställning på deltid (på timme efter behov).
Arbetstid: Tjänsten är en behovstjänst med viss möjlighet till individuellt utformat arbetsschema (viss jourtid kan förekomma).
Möjlighet till övernattning finns om man så önskar.
 
Tillträde: **Omgående.
Viktig info: Ansökan måste godkännas av IVO (Inspektion för vård och omsorg).
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning.
Övrigt om ansökan: Ansökan lämnas via mejl.
Ansökan via E-post: [email protected]


** Ansökan måste bli godkänd av IVO. Anställningen träder i kraft från det datum att det finns minst en (1) inkomstbringande klient registrerad som brukare hos arbetsgivaren. Visa mindre