Lediga jobb som Administrativ chef i Sandviken

Se lediga jobb som Administrativ chef i Sandviken. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Sandviken som finns hos arbetsgivaren.

Flödeschef - Värmebehandling

Ansök    Nov 11    SANDVIK AB    Administrativ chef
Att vara en ledande leverantör av utrustning, verktyg, tjänster, support och tekniska lösningar för gruv- och anläggningsindustrin kräver engagemang. Oavsett förutsättningar strävar vi på Sandvik Mining and Rock Solutions efter att utveckla produkter som ger våra kunder den allra bästa helhetsupplevelsen. Vi söker nu en Flödeschef för värmebehandling till produktionsområdet Topphammar Långa i Sandviken. Det här är ett perfekt jobb för dig med stor passio... Visa mer
Att vara en ledande leverantör av utrustning, verktyg, tjänster, support och tekniska lösningar för gruv- och anläggningsindustrin kräver engagemang. Oavsett förutsättningar strävar vi på Sandvik Mining and Rock Solutions efter att utveckla produkter som ger våra kunder den allra bästa helhetsupplevelsen.
Vi söker nu en Flödeschef för värmebehandling till produktionsområdet Topphammar Långa i Sandviken. Det här är ett perfekt jobb för dig med stor passion för både människor och teknik och som verkligen trivs i rollen som ledare. Välkommen till en omväxlande och högteknologisk miljö med spännande nätverk, fantastiska utvecklingsmöjligheter och en familjär stämning!

Om jobbet
Som flödeschef jobbar du med flöden och effektivitet, där du skapar stabilitet i vår produktion samtidigt som du utvecklar och effektiviserar våra processer och arbetssätt. Du stöttar i de dagliga frågor som kan uppstå i ett produktionsavsnitt och du ansvarar för våra långsiktiga planer, en bra ekonomiuppföljning och en lönsam leverans. Genom samarbeten med övriga flödeschefer och andra team ser du till att vi har rätt förutsättningar för att lyckas, och med säkerhet och kvalitet i främsta fokus bidrar du till en väl fungerande arbetsmiljö där människor trivs och presterar.
Vi går en spännande tid tillmötes där vi kommer att fokusera mycket på teknisk utveckling och investeringar med hög automationsgrad och här blir din roll som stöttande ledare extra viktig. Du har ett tryggt och inkluderande ledarskap som engagerar dina medarbetare, uppmuntrar till nytänkande och ger utrymme för eget ansvar. Lagarbete är ett av dina ledord och tillsammans med teamet skapar du en kultur som andas kompetens, flexibilitet och driv – helt enkelt en produktion i världsklass!

Din profil
När det kommer till bakgrund och erfarenhet så har du tidigare arbetat i en ledande position med personalansvar, det är också fördelaktigt om du har en högskoleutbildning inom området. Har du dessutom erfarenheter från produktionsmiljö samt haft roller som rör materialteknik och har jobbat som just flödeschef är det ett plus. Du har ett stort intresse för ledarskap, teknik och en vilja att hela tiden fördjupa dina kunskaper inom respektive område. En annan fördel är så klart kännedom om våra produkter inom Rock Tools. Vår produktion finns lokalt i Sandviken så du behöver goda kunskaper i svenska, och eftersom vi är ett globalt företag så är du också flytande i engelska.
Som vi nämnt innan så är du verkligen en inspirerande ledare som motiverar och utvecklar både enskilda medarbetare och teamet i stort. Du har hög integritet, ett inbjudande sätt och möter människor utifrån deras unika behov – egenskaper som gör att du bygger förtroendefulla relationer och en positiv stämning. Du är tydlig i din kommunikation, där du kan hantera både gruppen i sin helhet men också individen på en mer detaljerad nivå. Naturligtvis är du duktig på att hantera och lösa vardagliga frågor och utmaningar och du tar hjälp av ett strukturerat arbetssätt, tydlighet och rätt prioriteringar. Men precis lika viktigt är att du bidrar med ett långsiktigt perspektiv och en förmåga att taktiskt lyfta blicken, vilket skapar möjligheter att forma en hållbar agenda för framtiden.

Om oss???
På Sandvik?arbetar vi med avancerad teknik och spännande innovationer men det är hos våra medarbetare vi hittar den verkliga nyckeln till framgång. Vi är övertygade om att mångfald?skapar?en bättre omgivning och?att inkludering är en?förutsättning för att nå goda resultat. Det betyder att vi stöttar varandra, delar med oss av kunskaper och välkomnar allas olikheter. Vill du veta mer om oss tipsar vi om ett besök på vår?hemsida,?LinkedIn?eller?Facebook.??

Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 2022-12-09.?Läs mer om Sandvik Group och ansök via home.sandvik/karriar, jobb-id: R0046897.?

Kontaktinformation?
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av de rekryterande cheferna:
Martin Näslund Lundell, Production Manager TH Long Products, 026-26 51 30 ?
?
Fackliga kontaktpersoner:?
Per Hedman, Unionen, 026-26 50 14
Fredrik Andersson, Akademikerföreningen, 026-26 27 18
Linda Adamsson, Ledarna, 026-26 16 01 ?
?
För frågor angående rekryteringsprocessen kontakta HR Services, 020-26 14 44.??
?
Ansvarig rekryterare?
Tanja Benavides
?Sandvik Mining and Rock Solutions är ett affärsområde inom Sandvik-koncernen och en världsledande leverantör av maskiner, verktyg, reservdelar, service, digitala?lösningar och teknologier för ökad hållbarhet??för gruv- och anläggningsindustrin. Tillämpningsområden omfattar bergborrning, bergavverkning,?lastning och transportlösningar, tunneldrivning och stenbrytning.?Omsättningen 2021?var cirka 41?miljarder SEK och antalet anställda omkring 15 ?600.? Visa mindre

Sales and Development Manager

Ansök    Jan 18    SANDVIK AB    Administrativ chef
Right now, at Sandvik Mining and Rock Solutions and Rock Tools, we’re looking for an outgoing and inclusive individual to join us as Sales Support and Development Manager for two of our regions. We believe that collaboration enables innovation – and by putting our customers in focus, we make sure to provide the best services possible. Are you service-minded like us, and want to make people come together in order to achieve great things? Then you might be t... Visa mer
Right now, at Sandvik Mining and Rock Solutions and Rock Tools, we’re looking for an outgoing and inclusive individual to join us as Sales Support and Development Manager for two of our regions. We believe that collaboration enables innovation – and by putting our customers in focus, we make sure to provide the best services possible. Are you service-minded like us, and want to make people come together in order to achieve great things? Then you might be the perfect fit!

What you will do
In this position, you mix a strategic approach with operational performance on the border between technology and the commercial world. Your primary responsibility is to support our Sales Areas in developing and realizing their Rock Tools strategies and execution plans to drive successful implementation. You coordinate alignment on priorities and support the execution of strategic projects and activity plans, involving key stakeholders from other Divisions. You’re the link between our sales teams and the Division backline organization, including supply, our product lines, and other important stakeholders.
Other vital parts included in this role are gaining market intelligence, sustaining deep insight into competitor activities, and building a deeper understanding of customers' value perception and future directions. Acting as our global topic expert, you facilitate training and learning sessions with the Rock Tools sales team and other key stakeholders. Together with the Sales Areas, also defining go-to-market strategies regionally and for the global market.
The regions in focus are Central and South Africa. The position is located in Sandviken or close to our customers in the regions mentioned, and you report to the Head of Sales Support and Development.

What you need to succeed
We’re looking for someone with a degree in Business Administration or Engineering. You’re business and customer-focused and you have a genuine interest in the industry that we’re in, accompanied ideally by a background within an industrial company, or in the field of mining and construction.
Who you are makes all the difference! Always keeping the business and our customers in the spotlight, you pave the way for great collaborations and impressive performance, as you genuinely understand the power of true teamwork. You’re self-motivated and organized, capable of facilitating and driving the completion of complex matters. Communication, problem-solving, and commitment are your standard tools for success, and your strategic and analytical approach helps you plan the future. You're skilled at pipeline management and being on top of our business with a clear aim to grow – by being the best and most inspiring product and service provider in the market.

What about us
Sandvik is a global high-tech engineering group with a decentralized way of working and a culture were focusing on customer value, sustainable business, innovation, fair play, continuous improvements and strong performance are encouraged. For us, it is clear that diversity of experience, perspective and background forms a solid foundation for achieving great results. Learn more about our business by visiting or website, LinkedIn or Facebook.

Application
Send your application no later than February 8, 2023. Read more about Sandvik Group and apply at home.sandvik/career (Job ID: R0049706).
As we aim for a fair recruitment process, we utilize assessment tools to safeguard objectivity. When you apply for this job, you will therefore receive an invitation via email to a personality and logic ability test. Feedback comes immediately after the test has been completed and the selection process begins after the application deadline.

Contact information
For further information about this position, please contact:
Maria Hugosson, recruiting manager, +46 (0)70 214 16 01

Union contacts - Sweden
Per Hedman, Unionen, +46 (0)26 26 50 14
Rickard Andreasson, Akademiföreningen, +46 (0)26 26 51 83
Linda Adamsson, Ledarna, +46 (0)26 26 16 01

For more information about the recruitment process, please contact HR Services, +46 (0)26 261 444.

Recruitment Specialist
Andreas Dahlén
Sandvik Mining and Rock Solutions is a business area within the Sandvik Group and a global leading supplier of equipment and tools, parts, service, digital solutions and sustainability-driving technologies for the mining and construction industries. Application areas include rock drilling, rock cutting, loading and hauling, tunneling and quarrying. In 2021, sales were approximately 41 billion SEK with about 15,600 employees. Visa mindre

Manager for Visit Sandvik Coromant

Ansök    Dec 20    AB SANDVIK Coromant    Administrativ chef
At Sandvik Coromant in Sandviken and Gimo, we welcome around 12.000 visitors every year. We’re now looking for a Manager for Visit Sandvik Coromant. The manager is based in Sandviken and is responsible for bigger events, customer visits, internal meetings and responsible for the reception and the conference service within the center in Sandviken. We invite you to take the opportunity to work with challenges, such as flexible staffing, strategic planning ... Visa mer
At Sandvik Coromant in Sandviken and Gimo, we welcome around 12.000 visitors every year. We’re now looking for a Manager for Visit Sandvik Coromant. The manager is based in Sandviken and is responsible for bigger events, customer visits, internal meetings and responsible for the reception and the conference service within the center in Sandviken.
We invite you to take the opportunity to work with challenges, such as flexible staffing, strategic planning and shift between very detailed-oriented work and creative problem-solving. Are you looking for inspiring challenges and are intrigued by the chance to meet new people in an international environment? Are you a skilled leader who wants to work with visitor relations? Then this is a great opportunity for you!

Key performance areas
In this role, you oversee the strategic and operational planning of all activities at the centers, where you lead and coordinate activities and contribute to creating and maintaining efficiency in the administration of visits, by providing high-quality functional support. One of your challenges is to manage flexible staffing, as the intake of assignments varies throughout the year. You manage events and have the primary responsibility for visitor relations. You’re also responsible for the studios where we broadcast internal and external digital events. Furthermore, you’re responsible for responding to and resolving ongoing issues, managing incoming activities and actively working to find new ways of working.

Your profile
We’re looking for someone with a relevant degree for the position and several years’ experience of working in the service sector. We expect that you’re a senior manager with several years of leadership experience. We also expect you to have both strategic and organizational experience in building long-lasting relationships with customers and key stakeholders. As we work in an international setting, excellent skills in English, both verbal and written, are a prerequisite.
We place great value on your personal qualities in this recruitment. You’re a customer-oriented problem solver with an open mind and a proactive way of working. We expect that you’re structured, set ambitious targets, deliver on promises, follow through and strive to reach both short-term and long-term objectives. Furthermore, you’re a team player – inspiring and coaching your co-workers to always perform at their best.
You have a confident and positive mindset, enjoy meeting people from different cultures and willingly speak in front of groups. You need to be good at dealing with stressful situations and have a great ability to manage day-to-day urgent matters. Furthermore, you’re a team player and have a high level of social competence, but also enjoy working independently. With your excellent communication skills, you easily interact with people from all levels of the organization as well as external customers and visitors.
We actively work to create a workplace that is characterized by diversity and inclusion.


How to Apply
As we have an ongoing selection process for this recruitment, we kindly ask you to send your application as soon as possible, but no later than January 9, 2023. Read more about Sandvik Group and apply at home.sandvik/career (Job ID: R0049074).


Contact information
For further information about this position, please contact:
Jenny Fernqvist, Head of Corporate Communication and Brand +46 (0)70 616 08 25

Union contacts
Thomas Lilja, Unionen, +46 (0)70?261 04 82
Kerstin Norlén, Akademikerföreningen, +46 (0)70-616 42 83
Peter Olsson-Andrée, Ledarna, +46 (0)26?261 984


For more information about the recruitment process, please contact HR Services, +46 (0)26?261?444.

Recruitment Specialist
Amanda Hedqvist
Sandvik Coromant is a part of global industrial engineering group Sandvik and is at the forefront of developing manufacturing tools and machining solutions, with knowledge that drives the industry standards and innovations demanded by the metalworking industry now and in the next industrial era. Collaborations with educational institutions, extensive investment in research and development and strong partnerships with customers support the development of advanced machining technologies and systems that will change, lead and drive the future of manufacturing. Sandvik Coromant owns over 3100 patents worldwide, employs over 8,000 staff, and is represented in 130 countries. Visa mindre

Brand Strategy Manager

In the Experience and Brand Team, our job is to grow the Sandvik Coromant brand equity. We own, develop, and maintain brand strategy, brand platform, and guidelines with the goal of making them relevant tools in everyday decision-making across our organization. As a company, we’re on an exciting journey to digitally transform manufacturing industries toward a new digital era – embark with us and work with acquisitions, partnerships, and other topics where ... Visa mer
In the Experience and Brand Team, our job is to grow the Sandvik Coromant brand equity. We own, develop, and maintain brand strategy, brand platform, and guidelines with the goal of making them relevant tools in everyday decision-making across our organization. As a company, we’re on an exciting journey to digitally transform manufacturing industries toward a new digital era – embark with us and work with acquisitions, partnerships, and other topics where branding plays a central role.
We’re now looking for a Brand Strategy Manager to join our team – one who can complement our creative team in different ways. Here, you get the chance to join an inclusive team in a global and fast-paced environment where exciting business opportunities take place daily!

About the job
In this position, you facilitate strategic decision-making, to grow the long-term value of our brand, as well as continuously evaluate the financial and legal impact from decisions. You participate in Mergers and Acquisitions (M&A), partnership related discussions, and take decisions regarding Brand Strategy influence. You take care of arising branding matters, such as trademark and naming policies. You also work with the ownership, development, and maintenance of Brand Strategy, with the intent of making it an integrated part of strategic decision-making. You work with senior stakeholders in a global matrix organization, but with no direct reports.

About you
We’re looking for someone with a background in branding, marketing, legal and/or finance matters. You have proven skills and knowledge of brand strategy and trademarking, with previous involvement in stakeholder management as well as expectation management, in an industry like ours. While not a definitive requirement, a degree in either marketing, finance or similar education is advantageous for this position. However, efficient fluency in both written and spoken English is a requirement.
You’re structured with an affinity for tidiness – you see over the facts and look for the bigger picture when initiating projects, accompanied with a can-do attitude when all the pieces are ready to be put together. You’re energetic, a strategic doer who’s skilled in stakeholder management and have a high integrity when it comes to cross-organizational communication.
You’re based in either Stockholm or Sandviken.

Our culture
Innovation is in our DNA and we are proud to shape the future of manufacturing in close collaboration with our customers and partners. We believe in an inclusive, equal and open-minded culture, and we nurture our diversities to form a solid foundation for achieving great results.?Add fair and rewarding benefits, as well as many different career options.?Meet some of your future colleagues at our career page, website,?LinkedIn?or?Facebook page?to get to know us further.

How to apply
Send your application no later than October 26, 2022. Read more about Sandvik Group and apply at home.sandvik/career (Job ID: R0046986).

Contact information
Are you curious to know more about this position? Contact your future manager:
Mats Söderström, Head of Experience and Brand, +46 (0)26 26 68 12 or at [email protected]

Union contacts
Thomas Lilja, Unionen, +46 (0)26-26 66 59
Kerstin Norlén, Akademikerföreningen, +46 (0)70-616 42 83
Peter Olsson-Andrée, Ledarna, +46 (0)26-26 19 84

For more information about the recruitment process, please contact HR Services at +46 (0)26-261 444.

Recruitment Specialist
Amanda Hedqvist
Sandvik Coromant is part of the global industrial engineering group Sandvik and is at the forefront of developing manufacturing tools and machining solutions, with knowledge that drives the industry standards and innovations demanded by the metalworking industry now and in the next industrial era. Collaborations with educational institutions, extensive investment in research and development and strong customer partnership ensure the development of machining technologies that change, lead and drive the future of manufacturing. Sandvik Coromant owns over 1700 patents worldwide, employs around 7700 staff, and is represented in more than 150 countries. Visa mindre

Gruppchef till Granitor Electro AB

Ansök    Aug 22    Granitor Electro AB    Administrativ chef
Granitor Electro är ett av Skandinaviens ledande elteknikföretag. När du börjar arbeta hos oss kommer du till ett väletablerat företag med stark familjekänsla - med gemenskap, sammanhållning och trivsel. Vi är stolta över att kunna erbjuda varierande arbetsuppgifter, trygghet och goda utvecklings- och karriärmöjligheter för våra anställda. Gruppchef till Granitor Electro AB   Visst vill du väl jobba för en av Sveriges bästa arbetsgivare?   Granitor El... Visa mer
Granitor Electro är ett av Skandinaviens ledande elteknikföretag. När du börjar arbeta hos oss kommer du till ett väletablerat företag med stark familjekänsla - med gemenskap, sammanhållning och trivsel. Vi är stolta över att kunna erbjuda varierande arbetsuppgifter, trygghet och goda utvecklings- och karriärmöjligheter för våra anställda.

Gruppchef till Granitor Electro AB

 

Visst vill du väl jobba för en av Sveriges bästa arbetsgivare?

 

Granitor Electro söker en gruppchef till sin ekonomiavdelning med placering i Sandviken.

 

Vem söker vi?

Vi söker dig som har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå. Du har din karriär inom ekonomi och

vill utvecklas vidare inom ledarskap-och ekonomiområdet. Förutom goda kunskaper i svenska i tal och

skrift ser vi också att du är systemintresserad och god användare av Officepaketet. Som person är du

noggrann i ditt arbete, ansvarstagande och serviceinriktad. Du har fallenhet för att skapa goda relationer

och ser ekonomifunktionen som en del i vår serviceorganisation där vi hjälper varandra att nå bra resultat.

 

För att klara arbetet behöver du ha följande:

 

Kunskaper

 

Kompetens inom leverantörsreskontrans arbetsuppgifter (hantering av fakturor, påminnelser, betalningar

och support m.m.).Personalansvar för medarbetare. Att coacha och stötta ditt team är viktiga arbetsuppgifter

i arbetet. Vi använder ekonomisystemet Unit4 och kunskaper om affärssystemet är därför meriterande

 

Erfarenheter

Arbetat inom leverantörsreskontra under några år och gärna ledarerfarenhet.

 

Personliga egenskaper

Social, noggrann, lätt för att samarbeta, hög arbetsmoral, strukturerad, positiv och servicemedveten.

 

Utbildning

Gymnasieutbildning inom ekonomi eller administration.

 

I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Stämmer beskrivningen av denna tjänst in

på dig kan vi erbjuda ett intressant och utvecklande arbete i en spännande och växande organisation.

 

Organisatoriskt tillhör du företagets administrativa enhet, en grupp på drygt 60 personer som finns utspridda

över hela landet. I gruppen där vi söker dig arbetar sju personer tillsammans idag.  Du kommer att rapportera

till vår redovisningschef.

 

Stämmer detta in på dig?

Välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande, dock vill vi ha din

ansökan senast den 5 september 2022.  Har du frågor om tjänsten kontakta Stefan Sivberg, Ekonomichef på 010- 470 78 79.


Granitor Electro är ett av landets ledande företag inom elinstallation. Granitor Electro-gruppen ingår i Midroc Europe som är en heltäckande partner inom områdena fastighet, bygg, industri och miljö. Vårt mål är att stärka kundens konkurrenskraft och att genom hållbara lösningar och nytänkande vara med och bidra till en bättre framtid. Verksamheten är internationell med Sverige som utgångspunkt. Vi är 4400 medarbetare och under 2020 omsatte vi 11 miljarder kronor. Visa mindre

Technology Manager

Ansök    Sep 30    SANDVIK AB    Administrativ chef
Do you want to be part of something new and exciting, where innovative thinking and bold ideas are taking our Rock Tools Services into the next era? At Sandvik Mining and Rock Solutions (SMR), we’re proud of our brilliant minds who are working together and creating innovations that our customers only thought they could dream about. We’re now looking for a strategic and inspiring Technology Manager to join our production unit in Sandviken. Are you outgoing... Visa mer
Do you want to be part of something new and exciting, where innovative thinking and bold ideas are taking our Rock Tools Services into the next era? At Sandvik Mining and Rock Solutions (SMR), we’re proud of our brilliant minds who are working together and creating innovations that our customers only thought they could dream about.
We’re now looking for a strategic and inspiring Technology Manager to join our production unit in Sandviken. Are you outgoing and have a long-term approach to all things professional and personal? Then join us in this exciting opportunity!

About the job
In this position, your main operational focus is to ensure the efficiency of the production units’ machine park – you establish a forward-thinking, efficient and profitable organization, and you have a competent team of specialists within the fields of maintenance, machine technology, projects, methods and and production IT to support you. You bring us towards a strong future by holistically ensuring optimized and modern ways of working in line with our safety-first objectives, looking at the benefits of digitalization and technical tools, as well as using the principles of LEAN Manufacturing. You also help to set the overall production support strategy, follow-up on cost and budgeting, and work on continuously improving efficiency as well as process stability.
You’re accountable for daily operations within your area, overall department results, long-term maintenance, finances and performance management, and you make sure we have the right prerequisites to work with a structured and proactive approach – focusing on equipment availability, work environment and sustainability. This means setting our strategies, forming roadmaps and driving activities based on divisional strategies and plans. Furthermore, you work alongside a handful of internal stakeholder groups with investment opportunities, futureproofing, problem-solving, and long-term strategy planning.
You’re a valued member of the management team for our production site in Sandviken, and this is also where you need to have physical presence at.

Your Profile
We’re looking for someone with a relevant engineering degree as well as extensive work experience from similar leadership positions involving areas of strategic and operational responsibility. You're familiar with navigating in Office 365, doing verbal presentations, and have documented experience from leadership training, occupational health and safety training as well as fire safety training. Since we act on a global scene, you’re fluent in English, in both written and verbal form. Knowing Swedish is also advantageous.
Your personality is of utmost importance to us – you’re analytical, pedagogical and an all-around leader with the ability of coaching and delegating, whilst simultaneously striving for healthy and mutual collaborations. You’re result-oriented and have a knack for efficiently conveying information in a communicative and supportive way. You like change, and see that projects and initiatives are sufficiently met when it comes to your ability to strategize ahead of time.
All in all, this is a position where you need to balance creative and progressive solutions with structured and decisive decision-making – both through independent and collaborative standpoints.

Intrigued? Check out our exciting world!?
Rock Tools delivers advanced products and solutions for the mining and construction industries, and we serve customers across all continents. We’re tech driven, innovative and entrepreneurial, and we believe that success is a team effort so we?value?diversity?and are committed to creating an inclusive culture?where people can be themselves and reach their full?potential. We also?give you the freedom to find?that?perfect mix between work, family life and interests. Visit our website, LinkedIn or Facebook to get to know us further.?

How to apply?
We have an ongoing process in this recruitment, so please send your application as soon as possible and no later than October 16, 2022. Read more about Sandvik Group and apply at home.sandvik/career (Job ID: R0046622).
As we aim for an open and fair recruitment process, we utilize assessment tools to safeguard objectivity. When you apply for this job, you’ll therefore get an invitation to a personality and logic ability test. The invitation will come via email directly after you apply, and you’ll receive feedback on the test directly after the application deadline.

Contact us
Are you interested in learning more about this exciting position? Please contact the recruiting manager:
Jacobus Lucas Steyn, Head of Production Units Sweden, +46 (0)70 615 29 07

Union contacts - Sweden
Per Hedman, Unionen, +46 (0)26 265?014?
Rickard Andreasson, Akademikerföreningen, +46 (0)26 265?183?
Linda Adamsson, Ledarna, +46 (0)26?261 601

For more information about our recruitment process, please contact HR Services, +46 (0)26?261 444.

Recruitment Specialist
Lisbeth Häggström
Sandvik Mining and Rock Solutions is a business area within the Sandvik Group and a global leading supplier of equipment and tools, parts,?service, digital?solutions and sustainability-driving technologies for the mining and construction industries. Application areas include rock drilling, rock cutting, loading and hauling, tunneling and quarrying. In 2021, sales were approximately 41?billion SEK with about 15,600 employees. Visa mindre

Compliance Officer - Sandvik Coromant

Sandvik Coromant is a division within Sandvik Machining Solutions and a world leading supplier of metal cutting tools, tooling solutions, service and know-how for the metalworking industry. We have around 8,000 employees and are represented in 130 countries. Compliance in Sandvik Machining Solutions’ divisions are today supported by our Regional Compliance Officers. To fully integrate Sandvik’s compliance requirements in the areas of anti-corruption, compe... Visa mer
Sandvik Coromant is a division within Sandvik Machining Solutions and a world leading supplier of metal cutting tools, tooling solutions, service and know-how for the metalworking industry. We have around 8,000 employees and are represented in 130 countries.
Compliance in Sandvik Machining Solutions’ divisions are today supported by our Regional Compliance Officers. To fully integrate Sandvik’s compliance requirements in the areas of anti-corruption, competition law, data privacy, customs and export control (the “Compliance Areas”) into Sandvik Coromant’s core business processes and way of working, a need has been identified for a Compliance Officer who is dedicated to Sandvik Coromant. In order to safeguard independence and provide a functional context including Sandvik’s broader compliance network, this new role will organizationally be a part of Sandvik Machining Solutions global compliance department, while physically be placed at Coromant’s headquarters in Sandviken, Sweden.
The role reports to the Chief Compliance Officer of Sandvik Machining Solutions and has a dotted line reporting to the Chief Financial Officer of division Sandvik Coromant.
Your responsibility
In this cross-organizational position, your long-term goal is to maintain a proactive and agile compliance system which is both effective and efficient. This includes to:
Secure that Sandvik Coromant complies with requirements by Sandvik Machining Solutions and Sandvik Group in the Compliance Areas
Lead, advice and oversee the compliance activities and procedures within Sandvik Coromant
Develop and implement Sandvik Coromant specific steering documents and guidelines within the Compliance Areas
Implement and maintain Sandvik’s compliance related internal controls
Develop and oversee other control systems to prevent, detect and remedy non-compliance with policies and procedures
Evaluate the efficiency of controls and proactively drive improvements
Revise procedures, reports etc. periodically to identify hidden risks or non-conforming issues
Secure implementation of changes and new requirements in the Compliance Areas
Secure that policies and procedures are implemented throughout the organization through close collaboration with relevant stakeholders
Be responsible for risk assessment and monitoring of compliance risks and mitigation activities within the Enterprise Risk Management process
Prepare reports for senior management’s follow up and review

Your profile
You have extensive experience from roles in compliance, internal controls, internal audit, legal or similar, combined with an interest and overall knowledge of the diverse range of IT systems and processes applicable for this area. With an energetic, persistent and process-oriented approach, you have a broad-minded view and enjoy turning complex matters into simple, business-friendly, solutions. Any previous experience from major international companies or organizations are advantageous, and we assume that you have a relevant degree in Law, Finance, Business Administration or a related field. We are truly global, and you must have excellent communication skills in English, both written and verbal.
At Sandvik, we believe that diversity of experience, perspective and background leads to a better environment for our employees, our business and our customers. We are looking forward to meeting you!
Application
Send your application no later than July 12, 2021. Read more about Sandvik Group and apply at home.sandvik/career, Job ID: R0017911.
Contact information
For further information about this position, please contact:
Simon Grindberg, Chief Compliance Officer - Sandvik Machining Solutions, +46(0)70 673 81 83
Union contacts - Sweden
Thomas Lilja, Unionen, +46 (0)70?261 04 82?
Kerstin Norlén, Akademikerföreningen, +46 (0)70 616 42 83
Peter Olsson-André, Ledarna, +46 (0)26?261?984?
For more information about the recruitment process, please contact HR Services, +46 (0)26 261 444.
Recruitment Specialist
Irene Sveen
We have already decided on what advertising channels and marketing campaigns we wish to utilize, and we respectfully decline any additional contacts. Visa mindre

Operational Excellence Manager

Ansök    Jul 22    SANDVIK AB    Administrativ chef
Being a leading supplier of equipment, tools, services, support and technical solutions for the mining industry requires commitment. At Sandvik Mining and Rock Solutions, we aim to develop solutions that provide our customers in every corner of the world with the best overall experience. This also applies to our people – the bearers of innovation and culture. Come join our exciting world!?? To the division Rock Tools we’re now looking for an Operational E... Visa mer
Being a leading supplier of equipment, tools, services, support and technical solutions for the mining industry requires commitment. At Sandvik Mining and Rock Solutions, we aim to develop solutions that provide our customers in every corner of the world with the best overall experience. This also applies to our people – the bearers of innovation and culture. Come join our exciting world!??
To the division Rock Tools we’re now looking for an Operational Excellence Manager to join us when we’re now extending our Global Operations Management team. Are you curious, determined and have a high level of strategical thinking – and are thrilled to join us in this evolving and global role? Then, you might be the one we’re looking for!

Your mission
In this position, you drive operational excellence by linking strategy to execution across the Global Operations sites and function – leading to higher value realization of opportunities in our business. You drive manufacturing strategy work in close collaboration with Product Lines and Production Units and adjust the recommendations based on market conditions and altered Rock Tools and Global Operations Strategies.
Included in your mission is:
Establishing and maintaining a prioritized execution plan for operational excellence items – focusing on areas that benefit from knowledge exchange and standardization between entities.
Enhancing the capability to give support and guidance to leaders throughout the organization in operational excellence matters.
Translating complexity into analyzable facts and figures, understandable scenarios, and actionable recommendations on a strategic, tactical and operational level.
Developing common standards and share best practices based on business needs cross entities in Global Operations to secure process compliance. You drive development projects with clear business cases to boost performance cross production units.
Governing input and output to selected key processes, analyzing data and develop conclusive reports and recommendations.
Driving actions as decided in process forums where applicable.
Ensuring that our best knowledge and solutions are shared, and that common improvement initiatives and standards are prioritized and focused.

The location for this position is Sandviken or Stockholm and some travel is included in the job.

Your character
We’re looking for someone with a university degree within relevant specializations in supply chain, business or engineering combined with several years of experience from relevant roles. Your background is formed within Manufacturing or Supply Chain Management, and you have a profound understanding of what operational excellence looks like and how to achieve it. Experience in Lean or Six Sigma is considered an extra plus. As we’re a global organization, excellent English skills, both written and verbal, is required, while knowledge in Swedish is a plus.?
Your personal qualities are important for us, and this position calls for strong communication and stakeholder management skills. You’re also determined and pedagogical and have a high level of strategic thinking coupled with the ability to break down complex areas and turn them into clear roadmaps and actions – striking the perfect balance between your analytical mindset and power of initiative. You’re equally involved in recommending the strategy to the management team as being part of executing the initiatives needed to realize the value. You’re curious and willing to learn, understand the benefits of digitalization and automation, and you’re comfortable building the bridge between ways of working and standard processes supported by technology.

Our Sandvik culture
Sandvik is a global high-tech engineering group with a decentralized way of working and a culture were focusing on customer value, innovation, fair play, continuous improvements and strong performance are encouraged. For us, it is clear that diversity of experience, perspective and background forms a solid foundation for achieving great results. Learn more about our business by visiting or website, LinkedIn or Facebook.

Application
Send your application no later than August 21, 2022. Apply in Workday or use the Job Opportunities section on the intranet (Job ID: R0043247).
As we aim for an open and fair recruitment process, we utilize assessment tools to safeguard objectivity. Shortly after the last application date, you’ll therefore be asked to take a personality and logic ability test.

Contact information
For further information about this position, please contact:
Sara Balmer Neyman, recruiting manager, +46 (0)26 26 14 14

Union contacts - Sweden
Per Hedman, Unionen, +46 (0)26?265 014?
Rickard Andreasson, Akademikerföreningen, +46 (0)26?265 183?
Linda Adamsson, Ledarna, +46 (0)026?261?601?
For more information about the recruitment process, please contact HR Services, +46 (0)26?261 444.

Recruitment Specialist
Andreas Dahlén
Sandvik Mining and Rock Solutions is a business area within the Sandvik Group and a global leading supplier of equipment and tools, parts,?service, digital?solutions and sustainability-driving technologies for the mining and construction industries. Application areas include rock drilling, rock cutting, loading and hauling, tunneling and quarrying. In 2021, sales were approximately 41?billion SEK with about 15,600 employees. Visa mindre

Driftchef / Security Team Manager at a Data Center

Vi i Securitaskoncernen finns i 57 länder runtom i världen och har ca 370 000 medarbetare. Securitas Sverige AB är en kunskapsledare inom säkerhet i Sverige. Det betyder att vi har djup insikt om våra olika kunder och deras marknader, så att vi förstår deras specifika behov. Överallt – från små butiker till flygplatser – gör våra 10.000 medarbetare skillnad. The Security Team Manager (STM) is an officer that serves as the day to day manager of the sit... Visa mer
Vi i Securitaskoncernen finns i 57 länder runtom i världen och har ca 370 000 medarbetare.

Securitas Sverige AB är en kunskapsledare inom säkerhet i Sverige. Det betyder att vi har djup insikt om våra olika kunder och deras marknader, så att vi förstår deras specifika behov. Överallt – från små butiker till flygplatser – gör våra 10.000 medarbetare skillnad.

The Security Team Manager (STM) is an officer that serves as the day to day manager of the site security team that includes
administrative officers, responders, and other security personnel at the clients datacenter in Sandviken. The STM is responsible for building a
cohesive and high performing team. Reporting directly to the Campus Security Manager, the STM works alongside other Security
Team Managers in their campus to ensure a safe and secure environment. Additional job functions may include client service and
problem resolution, service enhancement, Security Operations Center (SOC) systems maintenance, audit compliance, system
monitoring, log maintenance, and access rights maintenance.

In addition, you will be responsible for:  
• Your teams work environment
• That we deliver a high quality product to our customer, and work in accordance with our ISO and SSF certifications.
• Cooperation with trade unions 


Minimum requirments:  
• Swedish high school (gymnasium) diploma
• Must have the ability to speak, read, and write English and Swedish proficiently.
• Drug free
• Law-abiding and no criminal record
• Personal finances in good order
• Be approved by the Swedish authorities to work in a security company
• Valid drivers license 


Education/Experience  
• 4 years of related experince in security industry or business management
• Experience with Microsoft Office
• Experience with staff supervision 


Personal requirements:  
• Highly motivated, energetic, self-directed with analytical and problem-solving skills
• Ability to communicate clearly and concisely, sharing technical concepts to a varied audience.
• Maintaining composure under conditions of urgency and in pressured situations.
• Effective leadership of team service delivery and development across a global environment
• High attention to detail.
• Comfortable presenting information to large audiences both online and in-person
• Strong customer service orientation 


Additional information:  
Securitas Sverige AB uses recruitment tests in the valuation of candidates. 


You may be asked to participate in a pre-employment screening process, including a background investigation. 


Salary and benefits will be based on the collective agreement between the employer organization Säkerhetsföretagen and the trade
unions Ledarna and Unionen. In addition to this, you will get a personal employment contract. 


We look forward to you application! Visa mindre

Manager Compensation & Benefits - HR Services Sweden

Ansök    Okt 6    SANDVIK AB    Administrativ chef
Är du en inkluderande och teambyggande ledare som trivs i en framåtskridande organisation med frihet under ansvar? Då är du perfekt för det här jobbet! Sandvik AB och HR Services Sweden söker just nu en chef till teamet Compensation & Benefits – någon som pushar sina medarbetare och har förmågan att utmana. Hos oss tillhör du en HR Services organisation bestående av cirka 70 medarbetare med många olika kompetenser där alla ställer upp och ger varandra bäs... Visa mer
Är du en inkluderande och teambyggande ledare som trivs i en framåtskridande organisation med frihet under ansvar? Då är du perfekt för det här jobbet!
Sandvik AB och HR Services Sweden söker just nu en chef till teamet Compensation & Benefits – någon som pushar sina medarbetare och har förmågan att utmana. Hos oss tillhör du en HR Services organisation bestående av cirka 70 medarbetare med många olika kompetenser där alla ställer upp och ger varandra bästa möjliga förutsättningar. Vi erbjuder dig goda möjligheter till att utvecklas – både personligt och professionellt - i en global koncern tillsammans med innovativa medarbetare över hela jorden.
Om jobbet
I den här rollen har du ett övergripande ansvar för att säkerställa leveransen av löner och andra ersättningar till våra medarbetare inom Sverige. Du leder och fördelar arbetet inom ditt område där ditt team består av cirka 13 direktrapporterande experter och specialister inom system, förmåner och kollektivavtal samt en lönechef med tio direktrapporterande specialister inom löner. Du är systemägare för våra lön- och tidssystem och ser till att uppsättning i lönesystem samt regelverk i tidssystem går i linje med företagets principer. Du har även budget- samt personalansvar. Du och ditt team arbetar alltid mot ständiga förbättringar, anpassningar och effektivisering och ni levererar en service av hög kvalitet till både interna och externa parter – självklart med siktet inställt mot att överträffa deras förväntningar.
Om dig
Vi söker dig med en relevant utbildning, gärna inom ekonomi, kombinerat med minst fem års erfarenhet inom området. Vi ser gärna att du har övergripande kunskap från arbete med löne-, personal-, och tidssystem och en förståelse för hur dessa integrerar. För att lyckas i den här rollen krävs att du har dokumenterat ledarskap med personalansvar och du har tidigare arbetat med HR-processer i ett större företag. Erfarenhet från en Shared Services-verksamhet är meriterande. Eftersom vi jobbar både lokalt och globalt behöver du goda kunskaper i svenska och engelska.
Du är handlingskraftig och har förmågan att vara detaljorienterad, samtidigt som du har ett helhetsperspektiv och uppskattar att analysera både kvantitativa och kvalitativa frågeställningar. Din stabila framtoning gör att du enkelt kan upprätthålla ett lugn och kommunicera effektivt i alla lägen. För att du ska trivas hos oss behöver du finna glädje i att samarbeta på ett prestigelöst sätt och med dina framtida visioner är du inte rädd för att utmana befintliga strukturer och processer.
Om oss
Sandvik är en global industrikoncern med över 40?000 anställda, unik expertis i materialteknologi och omfattande kunskap om industriella processer. Vi är övertygade om att mångfald är nyckeln till en bättre omgivning och att inkludering är en förutsättning för att skapa goda resultat. Vi tipsar om ett besök på vår hemsida, Facebook eller LinkedIn om du vill veta mer om oss.?
Hur du ansöker
Välkommen med din ansökan senast 2020-10-22. Läs mer om Sandvik Group och ansök via home.sandvik/karriar (jobb-id: R0021019).
Kontaktinformation
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Stefan Ryckertz, rekryterande chef, 026-26 16 25
Fackliga kontaktpersoner:
Kristina Sundell, Unionen, 070-211 64 00
Fredrik Andersson, Akademikerföreningen, 026-26 27 18
Tomas Grönborg, Ledarna, 026-26 08 63
För frågor angående rekryteringsprocessen kontakta HR Services, 020-26 14 44.
Sandvik är en högteknologisk och global industrikoncern som erbjuder produkter och tjänster som förbättrar kundernas produktivitet, lönsamhet och hållbarhet. Vi har världsledande positioner inom utvalda områden – verktyg och verktygssystem för skärande metallbearbetning; maskiner och verktyg, tjänster och tekniska lösningar för gruvindustrin och bergavverkning inom anläggningsindustrin; produkter i avancerade rostfria stål och speciallegeringar samt produkter för industriell värmning. Koncernen hade 2019 omkring 40? 000 anställda och en försäljning på cirka 100 miljarder SEK i över 160 länder i kvarvarande verksamheter.


Ansvarig rekryterare
Peter Roswall


Vi har tagit ställning till vilka rekryteringskanaler och vilken typ av marknadsföring vi vill använda och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare och rekryteringssajter. Visa mindre

Manager Information Management - HR Services

Ansök    Okt 6    SANDVIK AB    Administrativ chef
Är du en förändringsbenägen och förtroendeingivande ledare som gillar att skapa starka team där man alltid gör sitt yttersta för att hjälpa varandra? Då är du perfekt för det här jobbet! Sandvik AB och HR Services Sweden söker just nu en chef till teamet Information Management, någon som verkligen brinner för att driva förändring och förbättring på ett sätt där alla får chansen att vara med och påverka. Hos oss tillhör du en HR Services organisation beståe... Visa mer
Är du en förändringsbenägen och förtroendeingivande ledare som gillar att skapa starka team där man alltid gör sitt yttersta för att hjälpa varandra? Då är du perfekt för det här jobbet!
Sandvik AB och HR Services Sweden söker just nu en chef till teamet Information Management, någon som verkligen brinner för att driva förändring och förbättring på ett sätt där alla får chansen att vara med och påverka. Hos oss tillhör du en HR Services organisation bestående av cirka 70 medarbetare med många olika kompetenser där alla ställer upp och ger varandra bästa möjliga förutsättningar. Vi erbjuder dig goda möjligheter till att utvecklas – både personligt och professionellt – i en global koncern tillsammans med innovativa medarbetare över hela jorden.
Om jobbet
I den här rollen har du ett övergripande ansvar för att leverera kundsupport och skapa förutsättningar för informationskvalitet inom HR-området till Sandvik i Sverige, Norge och Danmark. Du leder och fördelar arbetet inom ditt område – bestående av team inom Contact Services, Information Management & HR Administration, Contract Administration & Global Mobility samt Learning Administration – som tillsammans är cirka 20 administratörer och specialister inom system och generell HR-support. En viktig del av ditt arbete är att skapa en flexibel organisation som med sin effektivitet underlättar för våra kunder och du gör det genom att förbättra och automatisera våra processer. Du och ditt team arbetar alltid mot ständiga förbättringar, anpassningar och effektivisering och ni levererar en service av hög kvalitet till både interna och externa parter – självklart med siktet inställt mot att alltid överträffa deras förväntningar.
Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom området och med övergripande kunskap om HR-system och processer. Du har någon form av ledarbakgrund och har du även haft personalansvar är det meriterande. Dina tidigare erfarenheter har även gett dig en känsla för system och kundsupport. Erfarenhet från en Shared Services-verksamhet är meriterande. Eftersom vi jobbar både lokalt och globalt behöver du goda kunskaper i svenska och engelska.
Din tydlighet och ditt genuina sätt att hantera olika individer gör att du verkligen skapar ett starkt förtroende hos dina medarbetare. Du är duktig på att kommunicera och lyssnar på vad andra säger för att bygga en förståelse för personen framför dig. Att leverera kvalitet är viktigt för dig och du uppskattar att analysera både kvantitativa och kvalitativa frågeställningar. Du strävar alltid mot att förbättra våra processer och med dina framtida visioner är du inte rädd för att utmana befintliga strukturer och processer.
Om oss
Sandvik är en global industrikoncern med över 40?000 anställda, unik expertis i materialteknologi och omfattande kunskap om industriella processer. Vi är övertygade om att mångfald är nyckeln till en bättre omgivning och att inkludering är en förutsättning för att skapa goda resultat. Vi tipsar om ett besök på vår hemsida, Facebook eller LinkedIn om du vill veta mer om oss.
Hur du ansöker
Välkommen med din ansökan senast 2020-10-22. Läs mer om Sandvik Group och ansök via home.sandvik/karriar (jobb-id: R0021020).
Kontaktinformation
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Stefan Ryckertz, rekryterande chef, 026-26 16 25
Fackliga kontaktpersoner:
Kristina Sundell, Unionen, 070-211 64 00
Fredrik Andersson, Akademikerföreningen, 026-26 27 18
Tomas Grönborg, Ledarna, 026-26 08 63
För frågor angående rekryteringsprocessen kontakta HR Services, 020-26 14 44.
Ansvarig rekryterare
Peter Roswall
Vi har tagit ställning till vilka rekryteringskanaler och vilken typ av marknadsföring vi vill använda och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare och rekryteringssajter.
Sandvik är en högteknologisk och global industrikoncern som erbjuder produkter och tjänster som förbättrar kundernas produktivitet, lönsamhet och hållbarhet. Vi har världsledande positioner inom utvalda områden – verktyg och verktygssystem för skärande metallbearbetning; maskiner och verktyg, tjänster och tekniska lösningar för gruvindustrin och bergavverkning inom anläggningsindustrin; produkter i avancerade rostfria stål och speciallegeringar samt produkter för industriell värmning. Koncernen hade 2019 omkring 40? 000 anställda och en försäljning på cirka 100 miljarder SEK i över 160 länder i kvarvarande verksamheter. Visa mindre

Executive Assistant Manager

Ansök    Jan 20    AB SANDVIK Coromant    Administrativ chef
At Sandvik Coromant, we encourage new ideas, provide you with great opportunities for development and are always looking for talented people who would like to extend their potential. If you have the skills, we can help you put them into great use! For a challenging and exiting role - supporting the very travelling President of Sandvik Coromant, leading a global team of executive assistants and actively contributing to the Sandvik Coromant Management team... Visa mer
At Sandvik Coromant, we encourage new ideas, provide you with great opportunities for development and are always looking for talented people who would like to extend their potential. If you have the skills, we can help you put them into great use!

For a challenging and exiting role - supporting the very travelling President of Sandvik Coromant, leading a global team of executive assistants and actively contributing to the Sandvik Coromant Management team – we’re now looking for a motivated Executive Assistant Manager. This is great opportunity for a driven professional who wants to take a central role in our business and be part of an international setting filled with inspiring and innovative people.

About the job
In this position, you play an important part of the Sandvik Coromant organization as you plan and organize the daily work life of our President. You provide flexible service and act as a gate keeper, and you take initiatives to improve the efficiency and quality when it comes to supporting the Sandvik Coromant Management team. Besides supporting in various administrative tasks and being responsible for your executive’s agenda, you coordinate activities, travels and conferences, and you gather information, prepare material and document outcomes. As Executive Assistant Manager, you have a widely spread network and you interact with many different parts of the Sandvik organization, but also with external customers and partners worldwide.

To set the scene for a proactive and engaged support function that recognizes diversities and plays to everyone’s strengths, you lead a highly skilled team of executive assistants within Sandvik Coromant and you ensure good collaboration and continuous improvements within this cluster. On top of this, you work closely with other support functions to promote the idea of resource sharing to successfully manage events, and you utilize the possibilities of working in a cloud environment.

The location for this position is preferably in Sandviken (Sweden), but Stockholm or other locations can be open for discussion. Global travel is normally a natural part of the job.


Who you are
We’re looking for someone with the experience of managing teams - preferably in the service industry - and who has proved very strong organizational and administrative skills in previous assignments. To successfully manage the digital transformation we’re currently in, you need to be well acquainted with the new digital tools in our Office 365 environment. As we act in a truly global setting, your also need excellent communication skills in both Swedish and English.

You’re a doer with a positive attitude and a natural talent for service and leadership. Using your holistic view and high integrity, you work methodically and ensure accuracy - always staying two steps ahead and being full of ideas when it comes to solving problems. You’re also confident, outgoing and unassuming and you take great pride in delivering on time. It’s crucial for us that you stay calm in stressful situations, yet you know how to switch gears at a moment’s notice and you easily make decisions to gain results. Naturally, you’re a team player with an exceptional gift for networking and communicating with people from different cultures and settings, and you enjoy acting in an ever-changing environment where you get to develop teams, people and processes.

About us
Sandvik Coromant is a market leading supplier of tools, tooling solutions and know-how for the metalworking industry, and we employ over 7 900 brilliant people all around the globe. Innovation is in our DNA and we’re proud to shape the future of manufacturing in close collaboration with our customers and partners. We believe in an inclusive, equal and open-minded culture, and we nurture our diversities to form a solid foundation for achieving great results. Do you want to know more about our business? Visit our website, LinkedIn or Facebook page.

Application
In this recruitment we will have an ongoing selection and interview process, and we kindly ask you to send us your application as soon as possible and no later than February 10, 2021. Read more about Sandvik Group and apply by visiting home.sandvik/career (Job ID: R0023909).


Recruiting Manager
Helen Blomqvist, President of Sandvik Coromant


Contact information
For further information about this position, please contact:
Tony Sjöstrand, HR Business Partner Sandvik Coromant, +46 (0)70 313 90 49

Union contacts
Thomas Lilja, Unionen, +46 (0)26?266?659
Göran Norell, Akademikerföreningen, +46 (0)26?266?574
Peter Olsson-Andrée, Ledarna, +46 (0)26?261?984?

For more information about the recruitment process, please contact HR Services, +46 (0)26 261 444.


Recruitment Specialist
Jane Adams


We have already decided on which advertising channels and marketing campaigns we wish to use, and respectfully decline any additional contacts. Visa mindre