iTell är ett av Sveriges största Call center för inkommande kunduppdrag och etablerades 2002.
Vi servar dagligen ca 700 kunder med olika telefonist tjänster och arbetar i huvudsak med inkommande samtal inom växel och kundtjänst.
Som telefonist hos iTell får du ett självständigt arbete med ansvar för ett specifikt antal kunder. Du besvarar dina kunders inkommande samtal och blir deras "ansikte utåt". Du har kunskapen som effektivt höjer våra kunders till... Visa mer
iTell är ett av Sveriges största Call center för inkommande kunduppdrag och etablerades 2002.
Vi servar dagligen ca 700 kunder med olika telefonist tjänster och arbetar i huvudsak med inkommande samtal inom växel och kundtjänst.
Som telefonist hos iTell får du ett självständigt arbete med ansvar för ett specifikt antal kunder. Du besvarar dina kunders inkommande samtal och blir deras "ansikte utåt". Du har kunskapen som effektivt höjer våra kunders tillgänglighet och servicenivå genom att lotsa varje inkommande samtal, information och meddelande till rätt person (Vi arbetar Ej med utgående försäljning/telemarketing).
Vi söker nu dig som håller en hög servicenivå och kvalité samt gärna har erfarenhet från liknande telefon eller kundservicearbete sedan tidigare. Du har lägst gymnasiekompetens och uttrycker dig väl -både i tal och skrift på Svenska och Engelska. Du har god datavana och kan lätt sätta dig in i nya system. Som person är du flexibel och framåt, noggrann och punktlig samt drivs av att ge våra kunder bästa tänkbara service! Arbetet kan upplevas stressigt då tillgängligheten för våra kunder är viktig
Kunduppdragen är unika vilket medför en stor variation på hantering och kunskap. iTell arbetar med kunduppdrag främst från Sverige, Norge, Danmark, Finland samt England och Irland, - vilket kräver att Dig vi söker bör hantera svenska och engelska språket flytande samt gärna ha kunskaper i något ytterligare nordiskt språk.
Vi ser helst att du har erfarenhet från liknande arbeten tidigare, har en trevlig och tydlig telefonröst, hög stresstålighet samt är organiserad/strukturerad i ditt arbete. Vi arbetar i team så du behöver även en hög social förmåga samt vara punktlig och pålitlig.
Vi söker nu dig som håller en hög servicenivå och kvalité samt gärna har erfarenhet från liknande telefon eller kundservicearbete sedan tidigare. Du har lägst gymnasiekompetens och uttrycker dig väl –både i tal och skrift på Svenska och Engelska. Du har god datavana och kan lätt sätta dig in i nya system. Som person är du flexibel och framåt, noggrann och punktlig samt drivs av att ge våra kunder bästa tänkbara service!
Arbetet kan upplevas stressigt då tillgängligheten för våra kunder är viktigt och du måste vara punktlig!
iTell startades 2002 och är ett av Sveriges största Callcenters som erbjuder telefonilösningar baserade på modern teknologi, gedigen kvalitet och hög serviceanda.
iTell servar företag främst i Norden och England med olika telefonilösningar för inkommande samtal inom växel, kundtjänst och svarstjänst
Vi arbetar i moderna och ergonomiska lokaler anpassade för verksamheten.
Visa mindre